Υπερβολές και κακώς εννοούμενη αντιπολίτευση…

Ηρεμήστε σύντροφοι, δεν επιβραβεύεται η λογική της ήσσονος προσπάθειας με την επιλογή σημαιοφόρου με κλήρωση στα αθώα παιδιά της ΣΤ Δημοτικού…

Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσπάσει για την τροποποίηση της Νομοθεσίας, αναφορικά με την επιλογή σημαιοφόρου για τις παρελάσεις των εθνικών εορτών με κλήρωση και όχι με βάση την βαθμολογική επίδοση των μαθητών…Φοβερό θέμα έχει ανακύψει και έσπευσε η αντιπολίτευση να το εκμεταλλευτεί, συνδέοντάς το με την κατάργηση της αριστείας και την εξίσωση όλων των μαθητών προς τα κάτω, σύμφωνα με το δόγμα του αναξιοκρατικού εξισωτισμού…


Μεγάλες μπούρδες και τεράστια κουραφέξαλα σύντροφοι φιλελέδες, γιατί εν προκειμένω είναι πολύ υπερβολική αυτή η σύνδεση και μάλλον είναι πιο δίκαιο σε εκείνη την τρυφερή και ανώριμη ηλικία να μην υπάρχουν ακόμη τόσο έντονα στοιχεία ανταγωνισμού και ηθικής επιβράβευσης των άριστων μαθητών έναντι των υποδεέστερων βαθμολογικά, γιατί, όντως, το δικαίωμα του σημαιοφόρου το έχουν όλοι οι μαθητές, ανεξάρτητα από τις επιδόσεις τους, οι οποίες στα επόμενα κρισιμότερα εκπαιδευτικά τους χρόνια, αλλάζουν κιόλας άρδην και τότε αξίζει, πραγματικά, να κριθούν και να επιλεγούν οι «άριστοι» που θα φέρουν την ελληνική σημαία στις παρελάσεις…

Πολύ ατυχής όλη αυτή η διασύνδεση και ο συλλογισμός της αντιπολίτευσης εν προκειμένω για την δήθεν επιβράβευση της λογικής της ήσσονος προσπάθειας, γιατί μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να κάνει άπειρα λάθη σε πολλά επίπεδα αλλά σίγουρα δεν τα κάνει όλα λάθος και σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να αποφεύγει η αντιπολίτευση την άκριτη άρνηση σε ό,τι αποφασίζει η κυβέρνηση, καθώς έτσι υποπίπτει στο άδικο λάθος που δικαίως απέδιδε στον ΣΥΡΙΖΑ προεκλογικά, ότι δηλαδή έλεγε απλά «όχι σε όλα», συμφωνούσε δεν συμφωνούσε για να κάνει την κακώς εννοούμενη «αντιπολίτευση», η οποία δεν είναι στοιχείο δημοκρατικότητας αλλά μισαλλοδοξίας…


Υ.Γ.: μην ανησυχείτε, δεν δημιουργούμε πρότυπα εξίσωσης προς τα κάτω ούτε αντικίνητρα αριστείας, αν δεν αναθέσουμε στον καλύτερο μαθητή του δημοτικού σχολείου να σηκώσει τη σημαία στις παρελάσεις, απλά δίνουμε το δικαίωμα, με κλήρωση και επομένως τυχαία, να υψώσει τη σημαία και ένας μαθητής, ο οποίος είναι μέτριος ή και κακός αλλά σίγουρα δεν είναι λιγότερο Έλληνας, επειδή δεν βγάζει 10 με τόνο!!

15 σχόλια στο “Υπερβολές και κακώς εννοούμενη αντιπολίτευση…Πρόσθεσε το δικό σου →

  1. Η σημαία δεν είναι βραβείο. Είναι τιμή και Αξίες. Καί ‘οπως πρέπει να καλλιεργούνται και να ανατρέφονται Αξίες στα ΠΑΙΔΙΑ του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ όπως της άμυλας, της αλληλεγγυης, της ομαδικότητας. Σε αυτές τις μικρές ηλικίες Αξία έχει η συμμετοχή στην γνώση, στην μάθηση και η ανατροφή με κλασσικές ιδεώδεις αρχές ελληνικής παιδείας. Στο γυμνάσιο και στο λύκειο, όπου ξεχωριζει η ηρα απο το σταχυ, εκεί να επιβραβευθεί η μελέτη και η αριστεία του μαθητή. Στο δημοτικό όμως, όπου το καλύτερο θα ήταν οι ίδιοι μαθητές να εκλέγουν τον σημαιοφόρο τους βάσει της άμυλας, της αλληλεγγυης, της ομαδικότητας και της συμπεριφοράς, το μέτρο της κλήρωσης είναι Θετικό και προτιμότερο, κατ΄ εμέ, του ισχύοντος

  2. Η σημαία δεν είναι βραβείο. Είναι τιμή και Αξίες. Καί ‘οπως πρέπει να καλλιεργούνται και να ανατρέφονται Αξίες στα ΠΑΙΔΙΑ του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ όπως της άμυλας, της αλληλεγγυης, της ομαδικότητας. Σε αυτές τις μικρές ηλικίες Αξία έχει η συμμετοχή στην γνώση, στην μάθηση και η ανατροφή με κλασσικές ιδεώδεις αρχές ελληνικής παιδείας. Στο γυμνάσιο και στο λύκειο, όπου ξεχωριζει η ηρα απο το σταχυ, εκεί να επιβραβευθεί η μελέτη και η αριστεία του μαθητή. Στο δημοτικό όμως, όπου το καλύτερο θα ήταν οι ίδιοι μαθητές να εκλέγουν τον σημαιοφόρο τους βάσει της άμυλας, της αλληλεγγυης, της ομαδικότητας και της συμπεριφοράς, το μέτρο της κλήρωσης είναι Θετικό και προτιμότερο, κατ΄ εμέ, του ισχύοντος

  3. Θα διαφωνησω μαζι σου σε αυτο. Εγω θελω τα παιδια μου να μαθουν να ειναι ανταγωνιστικα απο μικρη ηλικια διοτι μονο ετσι επιβιωνεις σημερα και οχι να πιστευουν οτι η τυχη φερνει τη διάκριση.

  4. και κερδίζει ένα παιδί με κλήρωση τη σημαία και στις δύο παρελάσεις,πώς μετά αυτό το παιδί να μην εθιστεί στα τυχερά παιχνίδια;

  5. Για τον τιτλο του αρθρου….για να κανεις αντιπολιτευση η κυβερνιτικη πολιτικη θα επρεπε πρωτα να εισαι πραγματικος πολιτικος και οχι ταχυδακτηλουργος και υπνωτιστης.
    Για την σημαια ναι με κληρωση αλλα μονο Ελληνας πρεπει να σηκωνει την Ελληνικη σημαια. Η σημαια δεν ειναι κατι που επιβραβευει την καλη βαμολογια αλλα συμβολο ομοιογενων ανθρωπων και αξιων.

  6. Αυτη ειναι η σωστή παιδαγωγική προσέγγιση. Ίσες αξίες κι ευκαιρίες, ειδικά σε τέτοια ηλικία, καθώς ένας «μέτριος» (σε εισαγωγικά πάντα) μαθητής μπορεί να επηρεαστεί άκρως θετικά και να παρουσιάσει μετέπειτα μια τεράστια βελτίωση.

  7. Ενημερώνουμε αυτούς που υποστηρίζουν την «ανατροφή με κλασσικές ιδεώδεις αρχές ελληνικής παιδείας» πως σοσιαλισμό δεν είχε καμία πόλη στην αρχαία Ελλάδα. Ακόμη και στην Σπάρτη που είχε κομμουνισμό, ο ανταγωνισμός ήταν ο κανόνας.

  8. Ο Μακρυγιάννης δικαιούται να είναι σημαιοφόρος; Μού άρεσε επίσης και παραθέτω τον σύνδεσμο: https://hellasforce.com/2017/08/09/%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CF%81%CF%85%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%83-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%B7/
    Ποιο είναι άραγε το «αξιόμετρο»;

Απάντηση