Πρέπει οι αλλοδαποί μαθητές να γίνονται σημαιοφόροι;

Η σημαία από όποιον και να υψώνεται, αποτελεί ένδειξη της αναγνώρισης και του μεγαλείου του έθνους και της ιστορίας του από τον κομιστή της, ως εθνικό σύμβολο που είναι…


Τεράστια συζήτηση έχει ξεσπάσει στην ελληνική κοινωνία, Οκτώβρη μήνα (ο μήνας των παρελάσεων), για το ζήτημα των σημαιοφόρων και της εθνικότητας αυτών στα δημοτικά σχολεία, κατόπιν της πολυσυζητημένης και νομοθετημένης, πλέον, κλήρωσης…
Πολλοί εθνικόφρονες πιστεύουν ότι δεν πρέπει με τίποτα, αλλοεθνείς να κρατούν τη σημαία μας στις εθνικές εορτές, γιατί τοιουτοτρόπως προσβάλλεται το εθνικό μας σύμβολο και κατ´ επέκταση ευτελίζεται ο θεσμός και μαζί με αυτόν γελοιοποιείται η πατρίδα μας…


Δηλαδή αν ένας Έλληνας υψώσει μια Γερμανική σημαία σε παρέλαση της Γερμανίας, θα θεωρηθεί αντίστοιχα, ότι εξευτελίζει το γερμανικό κράτος και όχι ότι είναι ο ίδιος προδότης και Γερμανοτσολιάς ανθέλληνας;;
Πιστεύω ακράδαντα, ότι και σε αυτήν την περίπτωση θα έπεφταν οι φανατισμένοι εθνικιστές να φάνε τον Έλληνα αυτόν, θεωρώντας τον μίασμα και ντροπή του έθνους, ενώ στην ανάποδη περίπτωση που ένας αλλοδαπός δέχεται να είναι σημαιοφόρος ελληνικής εθνικής εορτής, θεωρείται «προσβολέας» της σημαίας και του έθνους…


Όπως αντιλαμβάνεστε, υπάρχει μία τεράστια λογική αντίφαση στα ανωτέρω δεδομένα, η οποία προκύπτει από το φανατισμό και την εμμονική στάση υπερπατριωτικής σκέψης ορισμένων, οι οποίοι βλέπουν παντού εχθρούς του έθνους μας ή απαξίωση των εθνικών μας συμβόλων, ακόμη και σε περιπτώσεις όπου συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο…
Είναι σαφές και ξεκάθαρο στη σκέψη μου, ότι, αν κάποιος «ξεφτυλίζεται» σε μία παρέλαση προς τιμήν των θυμάτων και της ηρωικής αντίστασης του έθνους μας κατά των κατακτητών ή πολιορκητών μας, αυτός είναι ο ίδιος ο κομιστής της σημαίας, ο οποίος, όντας αλλοεθνής, δέχεται να υψώνει το εθνικό σύμβολο ενός «ξένου» κράτους και επομένως «υποτάσσεται» κατά μία έννοια στη συμβολική δύναμη του εθνοσήμου, καθιστώντας με την εικόνα αυτή τον εαυτό του ουσιαστικό αλλά και τυπικό «υπήκοο» αυτής της χώρας…

Στην όλη εξίσωση, παρέλειψα να βάλω τον συντελεστή παιδί, όχι απλά ανήλικο αλλά και προεφηβικής ηλικίας, οπότε προσθέτοντας και το δεδομένο αυτό νομίζω ότι, βάσει κοινής λογικής, απομακρύνεται τελείως ο κίνδυνος εθνικού αποτροπιασμού και παρακμής ή προσχεδιασμένης διάλυσης των παρελάσεων και των εορτών απότισης φόρου τιμής στους εθνικούς ήρωες του παρελθόντος μας…


Υ.Γ.: αποτελεί τιμή και χαρά μας, οι αλλοδαποί πιτσιρικάδες που θα προκύψουν από κλήρωση να υψώσουν την ελληνική σημαία στις παρελάσεις των ημερών ανά τη χώρα, γιατί έτσι θα αφομοιωθούν ευκολότερα από την ελληνική κοινωνία και θα νιώσουν περισσότερο Έλληνες ή και φιλέλληνες, στοιχείο επιθυμητό και αναγκαίο για την φιλόξενη και φιλότιμη ελληνική ψυχή που διατηρείται ανά τους αιώνες…

21 σχόλια στο “Πρέπει οι αλλοδαποί μαθητές να γίνονται σημαιοφόροι;Πρόσθεσε το δικό σου →

  1. Φίλτατε Θάνο, συμφωνώ με τα ανωτέρω λεγόμενα αλλά απομονώνουν το θέμα σε συγκεκριμένα δεδομένα όπως ηλικία, πρόθεση, εθνικισμό κλπ και δεν αναφέρεσαι στο θέμα σφαιρικά. Με λίγα λόγια θέλω να πω ότι όποιος σηκώνει μια σημαία δεν γίνεται κατάνάγκη Έλληνας, δεν υποτάσσεται σε αυτήν, ούτε την τιμά. Ένας Έλληνας στη Γερμανία πάντα θα είναι Έλληνας ιθαγενής παρόλο που θα είναι Γερμανός υπήκοος, έτσι πάντα θα κρύβει μέσα του την γενιά του. Αντίστοιχα ο κάθε αλλοδαπός όσα χρόνια και αν ζει σε αυτή τη χώρα είναι μόνο υπήκοός της και χρειάζονται πολλές γενιές για να »αλλοιωθεί». Για να καταλήξω, όταν λοιπόν ένας αλλοδαπός σηκώνει την ελληνική σημαία »αλλοιώνει» την ελληνικότητα του συμβόλου καθώς μεγαλώνοντας μπορεί να μην νιώσει ποτέ »Ελληνας» λογώ γενέτειρας και να στραφεί εναντίον. Όταν δεν ασφαλίζεις τα σύμβολά σου, όσο και αν ακούγεται εθνικιστικό, επιτρέπεις στους κακόβουλους να το χρησιμοποιήσουν εναντίον σου. Ένα μαχαίρι στα χέρια του χειρουργού σώζει ζωές, αλλά στα χέρια του κακούργου σκοτώνει! Το καλύτερο θα ήταν η σημαία να παραμείνει στα στρατεύματα και τα σχολεία να παρελάζουν χωρίς αυτή για να μην δημιουργούνται τέτοιες διχόνιες κάθε φορά στις παρελάσεις

    1. Καμία σημαία δεν αλλοιώνεται στα χέρια οποιουδήποτε… Τι είναι η σημαία για να αλλοιωθεί, τη στιγμή που συμβολίζει μια ολόκληρη ιστορία αγώνων και θυσιών ενός έθνους;; Ειδικά δε στα χέρια μικρών παιδιών…

  2. Ε, να μην τα θέλουμε και όλα δικά μας! Αμερικάνικον life style δεν θέλαμε μαϊμουδίζοντες; Αμερικανιά σε όλα λοιπόν!!! Με την έννοια πάντα της πολυεθνικότητας και της πολυθρησκευτικότητας.

  3. Υπάρχει και η πρόταση να μην παρελαύνει ο μαθητικός πληθυσμός αλλά μόνο τα στρατιωτικά σώματα. Έτσι θα γλιτώναμε από όλα τα παραπάνω. Η τιμή στους εθνικούς αγώνες μπορεί να αποδοθεί και με πιο ουσιαστικούς τρόπους ΕΝΤΟΣ των σχολείων. Και μόνο το ότι τα παιδιά μπαίνουν σε παράταξη με βάση το ύψος τους (κάτι που πονάει ιδιαίτερα στα χρόνια της εφηβείας) είναι τραυματικό. Άσε τα θέματα με τη σημαία (εθνική καταγωγή και αριστεία), άσε τις μίνι φούστες, τις μούντζες προς τους «επισήμους» κ.λ.π. Παρουσία των σχολείων στη δοξολογία και κατάθεση στεφανιών στο ηρώο είναι, κατά τη γνώμη μου, αρκετά για το κοινωνικό φαίνεσθαι των εθνικών επετείων. Ελπίζω να μην εξόργισα κάποιους.

  4. Από τις αντιδράσεις επιβεβαιώνεται, ότι ο φόβος δημιουργεί μεγάλη σκιά σε μικρά αντικείμενα. Αναρωτιέμαι, ο φόβος αυτός που οφείλεται; Μήπως έχουμε χάσει τη γενναιοψυχία μας; Πόσο Έλληνες είμαστε τελικά εμείς οι ίδιοι;

      1. Φίλε Θάνο είμαι μόλις 15 αλλά επίτρεψε μου να σου πώ πως κάνεις λάθος!οι παππούδες μας πολέμησαν στόν πόλεμο και η παρέλαση και η άρση σημαίας γίνεται ώς φόρος τιμη για τους προγόνους ΜΑΣ,δεν πολεμησαν Πακιστανοί Αλβανοί κτλ οπότε η σημαία πρέπει να σηκώνεται απο τους απογόνους αυτών εμάς τούς Έλληνες δηλαδη.Επίσης πολέμησαν για μια Ελλάδα ελεύθερη που θα ανήκει στους εξ αίματος απογόνους τούς και όχι για την δημιουργία μιάς πολυφυλετικής»Αμερικής»οπού οι ιθαγενείς απόγονοι τους θα έχουν την μοίρα των ινδιάνων.Στην τάξη μου ήδη είμαστε μόνο τρείς Έλληνες οι λοιποί αλλοδαποί ούτε κατα διάνοια νιώθουν τι εστί 28η Οκ.και 25η Μαρ. γ αυτούς η παρέλαση είναι μια αγγαρεία και η σημαία δίδεται σε πολλά σχολεία που ξέρω λόγω εύνοιας καθηγητάδων και πλειοψηφίας και όχι βαθμών(ευτυχώς στο δικό μας την σηκώνω εγώ!).Και όχι αγαπητέ δεν θέλουμε ενσωμάτωση γιατί η ενσωμάτωση αλλογενών στοιχείων επιφέρει αλλοτρίωση φυλετικοκοινωνικής ταυτότητος θέλουμε να κρατήσουμε το ομόαιμον και ομότροπον του Ηροδότου και όχι μία πολυφυλετική χαβούζα και κοινωνία φράνκενστάιν

        1. Πολυ ωραία γράφεις και δεκτά τα όσα λες αλλά η ουσία του κειμένου μου έχει να κάνει κυρίως με το ότι δεν προσβάλλεται το σύμβολο – σημαία αλλά ο κομιστής της σημαίας, επομένως δεν είναι κακό να την υψώνει κι ένας αλλοδαπός… Αν προσβάλλεται κάποιος είναι ο αλλοδαπος, που υποτάσσεται δεχόμενος να σηκώσει την ελληνική σημαία… Σκέψου αν θα δεχόσουν εσυ να σηκώσεις στην Αμερική την αμερικανική σημαία σε αντίστοιχη παρέλαση… Και αναλογίσου γιατι δεν θα το έκανες και τοτε θα καταλάβεις τι εννοω με το κειμενο αυτο!! Να εισαι καλα! Καλή συνεχεια και δύναμη στη ζωή σου αλλά κυρίως υγεια και τύχη σου ευχομαι!!

          1. Σωστός ο Γιουβαρλακος. Γιατί όμως επιμένουμε τόσο στο παράδειγμα Αμερική; Η αμερικανική σημαία δεν περιλαμβάνει το γένος. Η Αμερικανική νοοτροπία στο θέμα κράτους θυμίζει περισσότερο «ομάδα» πάρα «εξ’ αίματος οικογένεια». Πιο απλά στην πρώτη περίπτωση μπορώ πχ να πάρω «μεταγραφή» αλλά στην δεύτερη αυτό δεν γίνεται. Επίσης δεν αναφέρθηκες καθόλου στο γεγονός ότι έχει εξαλειφθεί όλη η νέα γενιά Ελλήνων από την τάξη του την θέση των οποίων πήραν αλλοεθνείς.

  5. Επίσης όπως έλεγε και ο Ίων Δραγούμης για τον πολιτισμό και την παιδεία«Τα Ελληνικά σχολεία είναι για 2 σκοπούς: να ανοίγουν τα μυαλά και να φουσκώνουν το παιδί με τον εθνισμό του. Η παράδοση είναι ο σύνδεσμος των ατόμων μίας φυλής, τωρινών και περασμένων, που τα κάνει έθνος. Ιστορία είναι η συνείδηση του συνδέσμου αυτού. Να νοιώθεις την καταγωγή σου, την συνέχεια του εθνικού εγώ σου, την ιστορία που σου κάνει συνειδητό το πέρασμα του έθνους σου μέσα στους αιώνες».:Πολιτισμούς γεννούν τα έθνη και αυτά μονάχα. Δεν φθάνει όμως να είναι ένα έθνος πολιτισμένο, πρέπει να είναι πολιτισμένο και από δικό του πολιτισμό. Σε αυτό λοιπόν χρησιμεύουν τα έθνη.

    Οι πολιτισμοί γεννιούνται ο καθένας σε κάποια πατρίδα, σε κάποια εποχή και σε κάποιο έθνος. Έξω από αυτά δεν μπορεί να σταθεί πολιτισμός».Συμφωνείς ή θα τον βγάλεις και αυτόν μανιακό υπερπατριώτη και «φασίστα»

    1. Μα αυτα είναι εκτός θέματος… εγω λέω απλά ότι δεν ειναι κακό να υψώνει τη σημαία εμάς αλλοδαπος, γιατί αν ξεφτυλιζεται κάποιος ειναι ο ίδιος ο κομιστής και όχι η σημαία !!

  6. «φανατισμό και την εμμονική στάση υπερπατριωτικής σκέψης ορισμένων, οι οποίοι βλέπουν παντού εχθρούς του έθνους μας»
    Πρέπει να παραδεχτείτε ότι δεν αποτελεί παράλογη συμπεριφορά. Οι περισσότεροι πλέον έχουν μεταφέρει και στο συνειδητό τους (γιατί υποσυνείδητα όλοι το ήξεραν), πως οι πολιτικοί, τους έχουν προδώσει. Αφού λοιπόν σε προδίδει ο δικός σου άνθρωπος, χειρότερα περιμένεις από αλλοεθνείς.

    1. Εχθρούς έχουμε και εξωτερικούς και εσωτερικούς. Το κακό όμως είναι ότι αντιδρούμε σαν φοβισμένα κουτάβια. Μάλλον έχουμε επίγνωση της δειλίας μας και γαβγίζουμε προς όλες τις κατευθύνσεις. Ο δυνατός δεν έχει ανάγκη να φωνάζει. Στέκει ήρεμος και όταν τολμήσεις να του επιτεθείς σου δίνει μια και σε ισοπεδώνει.

    2. Και ο ελληνικός λαός να προσέχει σε ποιους δίνει εξουσία. Όταν ο κάθε ψηφοφόρος εξαρτά την ψήφο του από προσωπικές χάρες και εξυπηρετήσεις δεν έχει το δικαίωμα να διαμαρτύρεται για προδοσία. Υπήρξε καταρχήν (αλλά και καταρχάς) ο ίδιος προδότης της δημοκρατίας.

Απάντηση