Μην φοράτε Hermès ζώνες εσείς οι φτωχές ανθυποβίζιτες…

Έχει βρωμίσει ο τόπος από τριτοδεύτερες μπατιροβίζιτες με Hermès ζώνες, που είναι είτε μούφα είτε λάφυρα από πρώην εραστές…

Γελάω πολύ με κάτι κοπέλες που δουλεύουν για 600€ το μήνα και ανεβάζουν φωτογραφίες στα social media με αυτή την τιμημένη Hermès ζώνη, συνήθως με μαύρο μονόχρωμο σύνολο, ώστε να κάνει μπαμ από μακρυά το H για να καμαρώνουμε το elegant style αλλά και τον υποτιθέμενο πλούτο που αυτή υποκρύπτει…

Το πολύ αστείο είναι ότι στήνονται για φωτογραφία δήθεν αυθόρμητη, χωρίς να κοιτάνε το φακό, λες και μας πείθουν ότι κάποιος τις φωτογραφίζει χωρίς καν να το γνωρίζουν σε μια εντελώς ανέμελη πόζα της καθημερινότητάς τους, κάποια ώρα της μέρας που βρίσκονται σε μια αυλή ή δίπλα από ένα κοτέτσι αλλά αυτές εκείνη την ανύποπτη στιγμή φορούν ζώνη Hermès, καθώς αυτή η εμφάνιση είναι απλά ένα frame της ρουτίνας τους…

Εν τω μεταξύ, όσο πιο πολύ λανσάρει μια ανθυποβίζιτα τα fake αυτά αξεσουάρ της, τόσο πιο φτωχή είναι στην ύλη αλλά κυρίως στο μυαλό, γιατί προσπαθεί να παραστήσει την «κάποια» ζάμπλουτη ενώ ούτε είναι αλλά ούτε και χρειάζεται να είναι για να βρει κάποιον να την αποκαταστήσει…

Μην το παίζετε πελούσιες ενώ είστε φτωχές, γιατί στην εποχή μας η πληροφορία τρέχει με ταχύτητα φωτός και τα πάντα μαθαίνονται σε κλάσματα δευτερολέπτου, οπότε μην ξεφτιλίζεστε παριστάνοντας όλες εσείς οι μεροκαματιάρισσες του καθημερινού πόνου τις κόρες του Λάτση, επιδεικνύοντας τις μούφα Hermès ζώνες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…

Υ.Γ.: για καμία Calvin Klein ζώνη είστε το πολύ, με λογότυπο Ck καλλιτεχνικά αποτυπωμένο σαν υπογραφή φαρμακοποιού, αγορασμένη, μάλιστα, σε περίοδο εκπτώσεων και όχι για μονόγραμμα H, που μου θέλετε και γαλλικές φίρμες υψηλής ραπτικής παλιοψωμόλυσσες με ακριβά γούστα…

6 σχόλια στο “Μην φοράτε Hermès ζώνες εσείς οι φτωχές ανθυποβίζιτες…Πρόσθεσε το δικό σου →

  1. Καλησπέρα! Αποδέχομαι την άποψη σας για την fake εντύπωση κάποιων ανθρώπων αλλά όλοι δεν έχουν δικαίωμα στο όνειρο. Άλλωστε μεταξύ μας τώρα και αυτοί που φοράνε τα original brands κόμπλεξ προσπαθούν να κρύψουν.

Απάντηση