Η εκκολαπτόμενη ανθυποβίζιτα παρελαύνει…

Αισχρές, πρόστυχες και κακόγουστες εμφανίσεις ορισμένων μαθητριών στις παρελάσεις, τις οποίες έχουν μπερδέψει με fashion shows ω´ κατηγορίας που γίνονται σε κάτι επαρχίες πίσω από τα βουνά…

Κακός χαμός γίνεται κάθε φορά στις παρελάσεις (όχι των ομοφυλοφίλων αυτή τη φορά) με κάποιες μαθητριούλες, που ντύνονται «εξώλης και προώλης» για να προκαλέσουν το θαυμασμό του κοινού, το οποίο βρίσκεται εκεί, υποτίθεται, για να τιμήσει την πατρίδα και να βιώσει το κλίμα της εθνικής υπερηφάνειας, με το οποίο είναι περιβεβλημένες αυτές οι επέτειοι…


Τα «καυτά» αυτά κορίτσια, εκτός από σούπερ μίνι φούστες, φαρδιές ζώνες στην κυριολεξία, το πάντα εκκεντρικό υπερκίτς μακρύ επιπρόσθετο πολύχρωμο και πολυσχεδιασμένο 3D νύχι από όρνεο, φοράνε και πολύ έντονο μακιγιάζ, τόσο που θυμίζουν κοπέλες που βγαίνουν για νυχτερινή έξοδο ή εργασία και όχι για μια μαθητική παρέλαση, στη μνήμη των ηρώων του παρελθόντος, χάρη στους οποίους ζούμε σήμερα με σχετική ελευθερία και ανεξαρτησία…


Μαλλί κομμωτηρίου στην πένα, βαμμένο σε διάφορες έξαλλες αποχρώσεις, πολλές φορές με καλλιτεχνικό κότσο υπερπαραγωγή, που τις ψηλώνει 5 πόντους· τακουνάρα μυτερή και δίπατη, που τις ψηλώνει άλλους 10 πόντους, με αποτέλεσμα τα κορίτσια αυτά να νιώθουν μια μικροναυτεία από εκεί πάνω, γιατί ξαφνικά όταν βρεθείς στο +15 νιώθεις λίγο περίεργα και ανισόρροπα, καθώς το κέντρο βάρους σου μετατοπίζεται κατά πολύ ψηλότερα και κινδυνεύεις με πτώση ανά πάσα ώρα και στιγμή εν μέσω παρέλασης μάλιστα, που πρέπει να συγχρονίσεις κιόλας χέρια και πόδια με τους συμμαθητές σου για να βρεις το βηματισμό σου και να είσαι και στοιχισμένη…



Μοιάζουν να αγνοούνε, μάλιστα, τη σημαντικότητα της ημέρας αυτής, σε βαθμό που 9 στις 10 δεν γνωρίζουν καν τι ακριβώς γιορτάζουμε π.χ. την 28η Οκτωβρίου και αν είπε «όχι» ή «λοιπόν, αυτό σημαίνει πόλεμο» ο Μεταξάς στους Τούρκους το 1821 ή από ποιούς απελευθερώθηκε η κάθε πόλη τον Οκτώβριο του 1912 από τους Ιταλούς ή από τους Γερμανούς ή αν είχαμε κατοχή από τους Τούρκους μετά το 1940 και πότε ακριβώς έγινε ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος…



Το μόνο που τις ενδιαφέρει είναι, αν έχουν απλώσει σωστά το highlighter τους, αν έκαναν σωστό contouring στη μύτη και στα ζυγωματικά τους και πόσο λαμποκοπάνε τα glitter στο λαιμό και στη μάπα τους, γιατί η σωστή ανθυποβίζιτα πλάθεται από τα μαθητικά της χρόνια και η παρέλαση είναι γι ´ αυτήν μια πρώιμη πασαρέλα, που έχει εντυπωσιακά πολύ κόσμο – κοινό, που χειροκροτά και ζητωκραυγάζει, στοιχείο καίριο για τη ματαιοδοξία και την αλαζονεία όλων αυτών των άτακτων θηλυκών…

Ο κόσμος έχει συγκεντρωθεί για άλλο σκοπό εκεί και όχι για να αποθεώσει την έφηβη ανθυποβίζιτα αλλά αυτή το ζει το έργο κανονικά και πιστεύει μέσα της, ότι θαυμάζουν όλοι το περπάτημα γαζέλας, που νομίζει ότι έχει, ενώ στην πραγματικότητα περπατάει σαν παπουτσωμένος γάτος ή ερασιτέχνης ξυλοπόδαρος που τον βλέπεις να περπατάει και αγχώνεσαι κάθε δευτερόλεπτο, καθώς κινδυνεύει άμεσα να γκρεμοτσακιστεί, με τους κοθόρνους που φοράει για πατούμενα… 


Επίσης, πιστεύει ότι ο κόσμος επικροτεί, με το χειροκρότημά του, το εντυπωσιακό μακιγιάζ της, με καραγκλίτς glitter παντού ακόμη και στις πατούσες της και ανατριχιάζει, κιόλας, νιώθοντας ένα ρίγος κάτω-κάτω στην κοκκυγική μοίρα, τέρμα χαμηλά στη ραχοκοκαλιά της, κατά το άκουσμα των εθνικών εμβατηρίων, πιο πολύ και απ´ όταν ακούει το despacido, γιατί θεωρεί πως ξεχωρίζει και ότι είναι η βασίλισσα της ημέρας με την εκθαμβωτική παρουσία της…


Αργότερα, μόλις γυρίζει σπίτι, συλλογίζεται ικανοποιημένη ότι άξιζε η σημερινή φιέστα και ότι σύντομα μετά από τη συμμετοχή της σε 2-3 ακόμη τέτοιες «πασαρέλες» δρόμου, θα της γίνει και κάποια πρόταση από μεγάλο οίκο μόδας για πασαρέλα κανονική με ρούχα μοντέρνα, με μόδιστρους και σκηνικά υπεργκλαμουριάς, γιατί στο κάτω-κάτω όλοι κάπως έτσι ξεκίνησαν, από χαμηλά…


Υ.Γ.: Εγώ πάντως, όταν βλέπω κάτι τέτοιες κοπέλες «του εξάλλου», ντυμένες άκρως προκλητικά για την περίσταση, αναρωτιέμαι νοερά, αν έχουν σπίτι ή ζουν σε τσαντίρι, πού βρίσκεται αυτό, αν ντύνονται εκεί, αν έχουν γονείς, αν είναι τυφλοί οι γονείς τους ή πάσχουν από γλαύκωμα και καταράχτη μαζί, αν αυτοί επικοινωνούν μεταξύ τους και με τα παιδιά τους, αν οι γονείς τους εγκρίνουν την εμφάνισή τους αυτή, αν την εγκρίνει μόνο η μάνα και όχι ο πατέρας, αν υπάρχουν καθηγητές στο ίδιο μοτίβο παρουσίας και «αισθητικής» στις παρελάσεις, αν υπάρχουν διευθυντές με «καρύδια» και επιβλητικότητα, αν μπορούν να τις συνετίσουν, αν τρίζουν τα κόκκαλα των ηρώων του παρελθόντος που τιμώνται τις μέρες αυτές και τελικά αν υπάρχει παιδεία και σεβασμός στην ιστορία και τι θα γίνουν αυτές οι κοπέλες αύριο μεθαύριο;;


Υ.Γ. 2: την τελευταία απορία μου την έλυσα τελικά, τώρα που το ξανασκέφτομαι!!


Μπορείτε να διαβάσετε εύκολα και τα υπόλοιπα κείμενά μου κατά κατηγορίες, αν περιηγηθείτε στο blog με το πάτημα του κουμπιού που εμφανίζεται αριστερά επάνω στην οθόνη σας, με το σύμβολο των τριών παράλληλων γραμμών, καθώς κάνετε scroll στην οθόνη σας!!


18 σχόλια στο “Η εκκολαπτόμενη ανθυποβίζιτα παρελαύνει…Πρόσθεσε το δικό σου →

  1. Η νέα εσοδεία ανθυποβίζιτας μπροστά μας. Τουπέ, ύφος χιλίων καρδιναλίων, υπερεκτίμηση του ανύπαρκτου εγώ τους. Συνεχίζουν άξια την παράδοση των μεγαλύτερων γυναικών που βλέπουμε παντού γύρω μας σήμερα.

  2. Διαβασα το αρθρο αυτο με αισθημα αηδιας για τον τροπο που μιλατε για νεαρες γυναικες με τις οποιες δεν μοιραζεστε κανενα κοινο και στη θεση των οποιων δεν βρεθηκατε ποτε. Μιλατε με αυτοπεποιθηση απο ενα βαθρο που σας δωθηκε σαν αντρας, για ενα θεμα του οποιου τη ριζα φυτεψε το ιδιο σας το φυλο. Δεν σας γνωριζω προσωπικα, αλλα το βρισκω αδιανοητο ενας αντρας να εκφραζετε με τοση ανεση και αυτοπεποιθηση για κατι που δεν ενιωσε ποτε, να ειναι σιγουρος για τις σκεψεις και προθεσεις τις καθε γυναικας και να κρινει αδιαντροπα με μονο γνωμονα την εμφανιση της. Λυπαμαι αλλα το δικαιωμα της καθε γυναικας να ντυνται και να εκφραζετε με οποιο τροπο επηθυμει, δεν εισαστε σε θεση να καθορισετε.

    Συμφωνω πως ο κυνδυνος που μπορει να προκαλεσει στη ψυχικη υγεια μιας νεαρης γυναικας, η αναγκη αναγνωρισης μεσα απο την εξωτερικη της εμφανιση, ειναι μεγαλος, αλλα δεν νομιζω πως οι γνωμες που εκφραζετε σε αυτο το ερθρο ερχονται με βοηθητικη βλεψη.

    Το να υποτιματε τη νοημοσυνη ή τις γνωσεις οποιουδηποτε ατομου μεσα απο την εμφανιση του ειναι σταση μεσαιωνικη και δεν πρεπει να εχει θεση πλεον σε μεσα που επηρεαζουν την κοινη γνωμη. Ο τροπος που εκφραζετε πως η μονη επιθυμια αυτων των γυναικων ειναι να καταπιαστουν απο οικους μοδας και πασαρελες ειναι απιστευτα ριχος.

    Αντι σαν λαος να καταπιαστουμε με την εκπαιδευση μιας κοινωνιας νεων, δυναμικων γυναικων που δεν χρεισιμιποιει την εμφανιση ως μεσο αναγνωρισης, με γνωμες σαν αυτες προσθετουμε στην παραδωση του υποβιβασμου του γυναικειου φυλου μετατρεπωντας το σε υποκοιμενο γελοιοποίησης, για τη χαρη μιας χιουμορηστικης δημοσιευσης.

    Σεβομαι την «ειλικρίνεια» και «ρεαλισμό» που διαφημιζετε σε αυτο το blog αλλα ισως να πρεπει να υπαρχει καποια «αβροφροσύνη» σε ευαίσθητα θεματα που στιγματιζουν ανθρωπους, ειδικα οταν ερχετε απο μια πηγη που δεν εχει τιποτα να κανει με τη φυση του θεματος που αποφασισε να σχολιασει. Το αρθρο αυτο οχι μονο μιλα για γυναικες με τροπο που δεν θα επρεπε να ειναι αποδεκτος σημερα, αλλα εν τελει δεν προσφερει τιποτα, παρα μονο ηρωνικα προσθετει στο ιδιο το φαινομενο το οποιο κατακρινει. Οποιαδηποτε η περισταση, ειναι καλο να σκεφτομαστε διπλα και με λιγη ευαισθησια πριν κανουμε στοχο το διαφορετικο απο εμας.

    1. Ωραία γράφεις, έχεις εκφραστικότητα και κάποια ψιλολογικοφανή επιχειρηματολογία αλλά η έλλειψη ορθογραφίας σου καταδεικνύει αρκετά πραγματα και κυρίως προκαλεί πολλαπλή ρήξη αμφιβληστροειδούς…

    2. Εγω αυτον που λεει μια εφηβη «ανθυποβιζιτα» τον εχω για τριμαλακα. Φυσικα ο ιδιος εχει τον εαυτο του περι πολλου, αλλα ποιος μαλακας καταλαλαβαινει οτι ειναι τετοιος;

  3. Βρισκω πολυ διασκεδαστικο που ενιωσες την αναγκη να επαινεσεις τον τροπο που γραφω και σε ευχαριστω. Η ελλειψη ορθογραφιας μου αποδεικνυει μονο το γεγονος οτι ζω χρονια στο εξωτερικο, χαιρομαι ομως που αυτο υπηρξε η μονη αφορμη για σχολιο σου εναντι του περιεχομενου.

  4. Το άρθρο αυτό πιο πολύ σε ξεκατίνιασμα φέρνει με τόση χολή που στάζει ο αρθρογράφος. Διακρίνω μια τάση μισογυνισμού; Ένα σύμπλεγμα κατωτερότητας ίσως; Επίσης είναι κρίμα που είναι γραμμένο από άντρα, αν σκεφτεί κανείς ότι σε ένα κοινωνικό φαινόμενο συμβάλουν και τα δύο φύλα. Μήπως αν σκεφτόμαστε τα πράγματα λίγο παραπάνω θα ήταν καλύτερα πριν προσπαθήσουμε να διαδώσουμε τις προτότυπες απόψεις μας; Επίσης κρίμα για τα άτομα που αναπαράγουν τέτοιου είδους συμπεριφορές χωρίς κριτική σκέψη.
    Κρίμα που υπάρχουν άτομα σαν και εσένα. Ποτέ δεν είναι αργά να αναθεωρήσεις. Μετανοείτεεεε!!

      1. Το πιο εύκολο πράγμα είναι η επίκριση. Τα πιο δύσκολα είναι η κατανόηση, ο σεβασμός στη διαφορετικότητα, στην άποψη του άλλου κι εν τέλει η αγάπη. Η αγάπη στο συνάνθρωπο. Εγώ το «δουλεύω» αυτό καθημερινά. Το πιο εύκολο είναι να γίνουμε επικριτικοί με τους άλλους. Μην ξεχνάμε όμως ότι ο καθένας πίσω από τα λόγια και την εικόνα του κρύβει μια ιστορία, ένα «background», συναισθήματα, σκέψεις, εμπειρίες, παθήματα, πόνο, χαρά κ.τ.λ. Το πιο δύσκολο λοιπόν, δεν είναι να δείξεις με το δάχτυλο, αλλά το πιο δύσκολο είναι να αναρωτηθείς «γιατί’. Γιατί επιλέγει ο άλλος να μιλήσει ή να φερθεί έτσι; Αυτά.. Εύχομαι σε όλους καλημέρα

        1. Η πολλή ενασχόληση με το γιατί είναι μια ακριβή πολυτέλεια, που γεννάει τους τυράννους μας.
          Το «γιατί», αν πείσει για την ειλικρίνειά του, ελαφραίνει απλώς τη θέση μας. Όχι το τίμημα για τις πράξεις μας.
          Την συμπάθεια μου!

          1. Εκφράζεις απόλυτα τις σκέψεις μου. Συμπλέουμε . Ο κος Καρατσιώλης τελικά αποδεικνύεται ένας άνθρωπος με πολύ σοφία. Τον θυμάμαι να λέει θα κάνει αγωγές γιατί του χάλασαν το προφίλ στην τηλεόραση. Αυτός που εδώ πιάνει ανθρώπους τους οποίους δεν γνωρίζει και τους ξευτιλίζει με το δίκιο του, γιατί είναι άθλιοι. Καρατσιώλη εύχομαι να μην αρχίσουν να πέφτουν οι αγωγές εναντίον σου σαν χαλάζι.

          2. Κι όμως δεν συμπλέουμε. Ίσα ίσα αντιπλέουμε. Για να εξευτελίσεις έναν άνθρωπο αναφέρεσαι σ’ αυτόν προσωπικά. Αν κάποιος αναγνωρίζει τον εαυτό του μέσα σ’ ένα κωμικό σκηνικό ή γεγονός, τότε θα πρέπει να κάνει αγωγή κατά του εαυτού του γιατί αυτο-εξευτελίζεται.

Απάντηση